Op basis van Wordpress en bestaande templates kan RAADSLUI op een redelijk korte termijn een eigentijdse, efficiënte, mobielvriendelijke website opleveren. Maar ook het onderhouden van een reeds bestaande website is mogelijk.
Creatie & onderhoud
vitatransport huisdierenvervoer
CREATIE & ONDERHOUD
Vitatransport – huisdierentransport
VITA transport verzorgt het totale vervoer van honden of katten met liefde. Gecertificeerd door NVWA en RDW. De website is bedoeld om in Europa Stichtingen, asiels, particulieren te bereiken en is daarom in meerdere talen.
The Student Promise – one-stop online platform om studenten richting hun carriëre te leiden
CONTENT
The Student Promise, een one-stop online platform, een one-stop solution
The Student Promise is a one-stop online platform, specifically designed to help promising talents like you. It features useful tools for work orientation, self-discovery, cultural discovery, job matching, application & interview support, negotiation help, relocation assistance and skills growth.
In de overtuiging van Robexx zijn mensen het kapitaal van de organisatie. Door mensen (weer) te motiveren, enthousiasmeren en richting te geven komt er nieuwe energie vrij. In een relatief korte periode kan Esther met -en binnen- een team veranderingen realiseren en het (opnieuw) structureren waardoor het team klaar is voor een nieuwe stap.
Aylin Myumyuna is een artiest, een kunstschilderes met een meesterlijk niveau
Aylin Myumyuna is een kunstschilderes die een grotere exposure nodig had waarbij een website zou kunnen helpen. Haar werk spreekt voor zich maar om meer opdrachten te kunnen realiseren is er focus gelegd op Commission Work.
Veel diensten en producten lijken op elkaar. Het gaat er dus om hoe je ze aanbiedt, wie jij bent als aanbieder. Waarom je in deze business zit, is ook van belang. Dat willen consumenten immers best weten. Maar ze kijken vooral naar hoe jij je producten en diensten aanbiedt.
FIRST
USP versus UCB
Niet langer Unique Selling Points maar Unique Costumer Benefits zijn de focus in marketing waardoor het uitgangspunt verschuift van productgericht naar klantgericht denken.
SECOND
4 P’s versus 4 C’s
Product, Prijs, Plaats en Promotie maken plaats voor Customer’s Solution, Cost to Customer, Convenience en Communication.
THIRD
Markt & klant versus bedrijf /organisatie
Door in de schoenen te gaan staan van de klant en stakeholders en te redeneren vanuit die belangen en wensen, ontdekken we geheel nieuwe inzichten en wijzen van aanpakken.